четвер, 23 вересня 2021 р.

Місячник шкільних бібліотек - 2021

План проведення

Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек на тему:

«Краєзнавство в шкільній бібліотеці:

нові традиції та цінності»

№п/п

Назва заходу

Форма роботи

З ким

Місце проведення

1.

«Рідне місто моє, не підкорене строгому часові, неповторний мій Нововолинськ!»

Книжкова виставка

 

Бібліотека

2.

«Поетами оспівана земля»

Поетичні читання

6-9 кл.

Бібліотека

3.

«Ти для мене одне, рідне місто моє»

Конкурс дитячих малюнків

1-5 кл.

Бібліотека

4.

«Казками та легендами повито рідний край» (Легенди Тетяни Айстри)

День краєзнавчої літератури

5-7 кл.

Бібліотека

5.

«Ти в серці, вічна і єдина, моя маленька Батьківщино!» (пісні, вірші, вислови про Волинь та рідне місто)

Краєзнавча тусовка

7-11 кл.

Бібліотека

6.

«Що таке краєзнавство?»

Смайл-опитування

5-11 кл.

Бібліотека

7.

«Відкрий для себе рідне місто»

Інформаційний паркан

Учні, учителі ліцею

Фойє біля бібліотеки

8.

«Не вмре наша пісня» (О. Каліщук)

Літературно-музична година

10-11 кл.

Бібліотека

 

Немає коментарів:

Дописати коментар